tisdag 6 juli 2010

Marstrand, mys och lite shopping

Igår var jag och Tess på Marstrand hos Daniel och hade en trevlig kväll!

Min mage har krånglat idag, vet inte riktigt varför, men nu är den mycket bättre iaf... Var en sväng vid fästningen o käkade glass med Tobbe och sen åkte jag till Backaplan och shoppade lite. Blev ett par skor, ett par byxor och lite annat smått o gott. Alltid kul att shoppa lite!
Annars har det varit en lugn kväll, har faktiskt lagat mat, tro det eller inte....det är inte alltför ofta måste jag erkänna. Borde skärpa mig på den fronten, men hur kul är det att laga mat till sig själv och äta ensam?

I väntan på bussen till Marstrand tog ölen slut...

Ingen buss dök upp så Daniel var snäll o hämtade oss

Daniel och Amelie

Tess när hon mår som bäst :)

Skumpan flödade.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar