torsdag 9 juni 2011

Trött med glad!

Yesssssss!!! Äntligen färdig med mina kurser, idag var sista examinationen. Det gick bättre än vad jag trodde, hade inställningen på att jag hade noll koll, att det inte alls skulle gå min väg. MEN det gick!!
Tjohoooo! Äntligen känner jag att jag har lite tid över :)
Igår var jag i Norrköping för prov och enskilt samtal som tillhörde anökningen till en av skolorna jag sökt. Klev upp 03:45 på morgonen och var hemma helt slutkörd kl 19:30. Vet inte riktigt hur det gick, men känns som jag inte riktigt kan räkna med den skolan, det var 143 sökande för 30 platser....

Nu återstår att vänta tills midsommarveckan då jag får de flesta beslut, just nu är det bara framtiden som får utvisa!


1 kommentar:

  1. Du är bäst! Fuck alla skolor om de inte vill ha dig!

    Helena

    SvaraRadera