tisdag 15 november 2011

Längtar till lördag!

Sitter i skolan och vänta på Helene, vi ska plugga lite inför tentan i Excel på torsdag så jag passar på att skriva några rader.

På lördag ska jag och min allra bästa vän och finaste brudtärnan till Göteborg och kolla in brudklänningar!!  Ska bli riktigt kul!! Det börjar närma sig, snart bara åtta månader kvar.. Kanske låter långt tid för en del, men för er som har haft ett bröllop förstår att det är en hel del som ska göras innan dess.
Just nu är jag i ett stadie där jag inte riktigt vet vart jag ska börja.. Behöver åka till lokalen och mäta lite hur vi ska ha borden och kolla lite på hur dukningen ska se ut, bestämma till 100% vilken mat vi ska ha och kolla lite på allt annat runt omkring. Sen ska vi väl kolla över gästlistan (behöver iof inte vara spikad förrän i början på nästa år, men ändå), plocka bort och lägga till.
Gaaaah, när jag börjar fundera så är det massor som ska göras!!!! Måste börja nu!

Det kommer iaf bli en helt underbar dag, det vet jag redan nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar