tisdag 14 december 2010

Trötter - sjuker??

Kom hem från jobbet för ett tag sen med huvudvärk lite ont i halsen och sjukt trött.. Tänkte, NEJ! Har verkligen inte tid att bli sjuk nu när det är som mest att göra på jobbet, kan verkligen inte vara borta! Blir långa dagar från morgon till kväll, det kommer behövas...
Så det blir soffläge för mig nu, försöker vila bort det och hoppas det är borta imorgon. Alltså ingen kickboxning ikväll, sjukt tråkigt eftersom det är näst sista träningen innan juluppehållet, men har inte direkt nåt val. Hoppas kunna vara med på den sista på söndag istället om jag inte måste jobba då.

Igår var en riktigt rolig kväll på Sportlife! Vi hade Lucia-RPM i 90 minuter och innan och efter det sjöng vi i vårat lilla fina luciatåg bestående av en lucia, en tärna, en tomte, en pepparkaksgubbe och en gran. Kan ju inte påstå att det blev nån skönsång, ni som känner mig vet att man brukar få hålla för öronen när jag sjunger, fruktansvärt! Ett ex till mig brukade be mig vara tyst när jag sjöng med i nån låt på radion i bilen...så illa är det...HAHA!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar