tisdag 28 december 2010

Världens sämsta pass

Igår slår nog de flesta av mina rekord i sämst pass, Body-Pump passet som jag bara kan garva åt!!
Det var inte mycket rätt där, totalsnurrig... Ny koreografi som jag tokpluggade i bilen på väg från jobbet (som alltid) blev väl sådär bra. Missade en hel del, körde axlar till utfallslåten en stund innan jag fattade varför inte musiken stämde till koreografin, gjorde 26 armhävningar istället för 16 och kom bort mig allmänt hela passet.. Tillslut kunde jag bara garva åt det, det e ju sånt som händer ibland, har hänt förut!

En gång fick jag totalimprovisera ett helt pump pass när när jag två minuter innan passet skulle börja fick hoppa in eftersom instruktören som skulle ha det inte dök upp. Då hade jag pga ryggproblem inte kört pump på nästan ett år och den senaste koreografin som jag hade kört fanns inte på anläggningen. Då blev det en release som var 1½ år gammalt, hur lätt är det att komma ihåg? Efter passet sa Anders att han nog aldrig hade kört en så tung bicepslåt någonsin, haha!
En annan gång hade jag fått med mig fel core-skiva till core-passet så där var det också total improvisation i 30 minuter...
Finns säkert måååånga fler exempel som jag har glömt av ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar