måndag 14 mars 2011

Dagen D

Idag är det dags. Idag är dagen jag och Helena åker till Thailand!!! Tiden har gått så otroligt fort!!
12:55 går flyget från Landvetter till Bangkok och sen flyger vi vidare till Koh Samui. Där kommer vi vara några dagar och åka ut till öarna utanför innan vi åker vidare mot Phi Phi och runt omkring där. Vi har inte bestämt så mycket egentligen utan tar det lite som det kommer, åker lite vart vi känner för. Det vi vet är att vi iallafall ska på Full moon party som är det 19 mars på Koh Phangang och att vi åker hem från Bangkok den 4 april och ska ha några dagar där innan flyget går hem. Allt där emellan återstår att se!

Det jobbiga i allt är att lämna min älskade här hemma, mitt hjärta som betyder allt för mig, verkligen ALLT! Det är en sjukt konstig känsla jag har i kroppen just nu, en känsla av lycka för att åka till paradiset i tre veckor samtidigt som en känsla hur sjukt jobbigt det kommer att vara utan honom så länge....
Men ingen kommer vara lyckligare än jag den 4:e april runt kl 16 när jag är hemma och han kommer hem från jobbet, å ingen kommer få så mycket kärlek som han just då!

JAG ÄLSKAR DIG VÄRLDENS FINASTE!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar