fredag 4 mars 2011

Vilken såpa...

Kan man lugnt säga att det är på jobbet just nu!
Fick reda på att det gick rykten på mitt jobb när jag hade utvecklingssamtal med en tjej för några dagar sedan, inte om mig men rykten som inte är helt ok. Rykten som vid en konfrontation visade sig vara sanna. Kan inte skriva exakt vad det gäller eftersom jag inte vet vilka som läser min blogg.
Det handlar inte om mig som tur är, men eftersom jag är chef så drabbar det ju mig ändå....

Det känns som en dålig såpa, som något som man bara hör kan hända på andra arbetsplatser eller på tv.
Men nu är jag där, mitt i allt och vet inte vad som kommer hända. Vad det än blir av det så påverkar det mig och mina två chefskollegor, kanske mer än vad utomstående tror. Antagligen kommer allt bara mörkas och låtsas som det inte händer, men det återstår att se.

Qui Vivra Verra - Den som lever får se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar