söndag 4 september 2011

Söndag

Igår var jag och Tobbe på bröllop för en gammal kompis till honom. Det var mycket fint, stor fest, fint i kyrkan och hon hade en riktigt fin klänning! Jag kunde ju naturligtvis inte låta bli att kolla lite extra hur dom hade gjort och försöka sno lite idéer... Men det kommer kosta!! Kommer bli tufft att spara ihop pengar till det nu när jag ska börja plugga också. Tobbe har jobbat dygnet runt det sista hos sin mamma i den nya lokalen så där finns ju lite pengar att spara iaf.

Nu är det bara två veckor kvar tills skolan börjar! Jag är lite orolig för att jag inte ska kunna jobba som jag hade tänkt. Eftersom jag bara går i skolan ca tre dagar i veckan så hade jag ju tänkt att jobba en dag i veckan, jag hoppas bara att det kommer funka. IHM säger att man inte ska planera in något dom dagar man inte har schemalagda för att dom ska användas till grupparbeten, projektarbete och självstudier. Men jag hoppas att det ska funka ändå....

Idag ska jag och mamma till Tofta och rida på islandshästar, ska bli riktigt mysigt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar