torsdag 22 december 2011

Hetsig julvecka!

Har varit en helt fullsmockad vecka, fullt upp på jobbet och en del pass att plugga in. I måndags var det CX release med mig och Lisa, det gick riktigt bra! Ikväll är det Tomte-Pump med Jesper och mig och imorgon ska jag och Annika ha RPM-release. Har äntligen fått tag i en tomteklänning till passet ikväll, ska bara hitta något att ha under :)
Helgens Indoor Walking utbildning gick bra! Provet fick jag nästan max på och presentationerna gick finfint, vi blev godkända alla tre! Jag fick också en hel del positiv feedback från utbildaren vilket gav en lite extra ego-boost :) Så nu ska jag snart försöka få ihop ett pass, men det får nog vänta tills alla releaser är inpluggade och klara...

Dom värsta dagarna med julkort är troligtvis över här på jobbet för iår, känns riktigt skönt att vi klarade det så bra! Kan börja andas ut lite nu, imorgon är sista dagen innan jul sen är det ledigt i tre dagar :)

2 kommentarer:

  1. Vem är bäst i hela världen, Jo du, Jo du!

    Puss på dig frugan

    OCh jag sa ju att du skulle vara grym på IW :)

    SvaraRadera
  2. Tack världens finaste du!!!
    PUSS!!

    SvaraRadera