fredag 5 oktober 2012

En fredagskväll med bara mig själv och IW-planer

Har suttit hela kvällen för att få ihop mitt sista Indoor-pass på Sportlife imorgon. Det bli rock-tema! Inte helt lätt att sätta ihop eftersom rocklåtar ofta har lite konstigt tempo för just indoor. Antingen är låtarnas takt för långsamt eller för fort. Men det gick! Tror jag iaf, får väl se imorgon hur det blir :)
Det är som sagt sista indoor-passet jag har som fast pass. Vill inte ha något fast pass i det, det räcker att hoppa in då och då istället. Och snart blir jag av med mitt CX-pass på onsdagar så då har jag bara två fasta pass i veckan, känns alldeles lagom!

Här är låtlistan för imorgon:
1. Holy diver - Dio
2. Heaven nor hell - Volbeat
3. Welcome to the jungle - Guns n Roses
4. Something in your mouth - Nickelback
5. Hårdrock - Lillasyster
6. Run to the hills - Iron Maiden
7. Kryptonite - 3 doors down
8. Långa bollar på Bengt - Sabaton
9. Primo Victoria - Sabaton
10. Kickstart my heart - Motley Crue
11. The final countdown - Europe
12. Walk - Pantera
13. Believer - 3 doors down
14. Here I go again - Whitesnake
15. Mama I´m coming home - Ozzy Osbourne

Tror att det ska funka...

ROCK ON!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar