fredag 6 augusti 2010

SEMESTER!!!!

Äntligen är dagen kommen, SEMESTER med stora bokstäver!
Tre veckor utan att behöva gå upp tidigt ska bli helt underbart... Renovering av badrummet och en resa till Italien med all inclusive på ett 4+ stjärnigt hotell är mestadels vad min semester kommer innehålla :)

Igår var det Hatten igen, denna gång en lugn kväll med några öl och hemgång vid tio. Det var massor av människor där som vanligt, det var trevligt den stunden det varade.
När jag var på väg hem i taxin ringde Helena och hade ramlat uppför(!!??) en trappa och slagit i hakan, KLANT!! :P Hon fick åka till sjukhuset o tejpa ihop den och sen var hon nog igång igen....Säger bara: DEN DÄR ÖLLA KAN ALDRIG HÅLLA SIG LÖÖÖÖÖÖGN!!! :D

Idag var som sagt sista dagen på jobbet på tre veckor och e nöjd över att jag hann klart allt idag!
En av våra sommarjobbare dök inte upp idag. Försökte ringa honom hela dagen men han hade inte på sin telefon.
Det löste sig ändå tack vare att jag har så underbara brevbärare på jobbet som alltid ställer upp!
Denna killen har kommit försent ungefär en halvtimme varannan dag och försovit sig flera gånger, sjukt irriterande! Men idag dök han inte upp alls... Ingen aning varför, men honom kan man ju absolut inte lita på!
Hade det inte varit för att vi är så dåligt med folk några av dom kommande veckorna så hade jag bett honom dra åt helvete och sagt till han att aldrig komma tillbaka om jag hade fått tag i honom...
Ska försöka nu hela helgen att få tag i honom så får vi se vad han har för ursäkt....

Nu är det strax dags för mitt sista RPM-pass innan jag går på semester därifrån också, det blir ett 70-minuterspass idag med lite önskelåtar från deltagarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar