fredag 13 augusti 2010

Torsdagshatten, badrumsfixande och fredagsmys!

Igår var det återigen galenheter! Började på Hatten, fortsatte till Malt och avslutade med en hel del dansande på Krogen. Sjukt roligt som vanligt och min tanke med att ta det lungt sprack som vanligt, inte alls oväntat....
Sov hos Therese och klockan blev nog efter fem på morgonen innan vi gick o la oss :)

Badrumsrenoveringen fortsatte idag. Sjukt seg och aningens bakis så var det inte direkt skönt att bila golvet och allt det oväsen det innebär... Nu börjar tiden bli knapp för att hinna bli klara för kakelkillen som ska börja på onsdag, hoppas att pappa kommer hem tidigare från semestern och hjälper till!
Imorgon ska jag iväg och köpa det sista kaklet och en massa andra saker, det är iaf kul :)

Kan detta verkligen bli ett badrum??

En trött Tobbe...

Nu sitter jag i soffan hemma hos mamma och pappa, farmor kollar på tv och jag hoppas snart mina katter kommer in och myser med mig. Myskväll!

En av mina goa katter


Spanarblicken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar