söndag 7 november 2010

Nisseplatsen 03:25

Sitter och väntar på bussen och är sådär sjukt trött! Vill bara vara hemma nu, hemma och mysa i min goa säng.. Helst inte själv, men tyvärr blir det så, den bästa är hemma hos sig så får vänta några timmar.
Kvällen har varit kul! Trots att jag innan kände att jag var trött och egentligen hade behövt vara hemma och bara vila och ta det lugnt i helgen så är det alltid kul att gå ut men mina underbara vänner. Men nu när jag sitter här så funderar jag. Funderar på om jag börjar bli gammal? Näää, det vill jag inte!! Aldrig!!

Men säger bara att kvällen slutade med "mission completed"! Hoppas mina tjejer får en fortsatt grym kväll/natt utan mig! Ni e bäst :)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Nils Ericsonsplatsen,,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar