lördag 20 november 2010

Varför målar man på gångjärn?

Fredag igen, det går så sjukt fort!
Jobbat och haft pass, sen direkt hem o fixa här hemma. Känns som jag aldrig blir klar med lägenheten, men nu är jag iaf på sista renoveringen för sen får det vara nog! I veckan blev vardagsrumsgolvet färdigt och igår blev nästan golvet i hallen färdiglagt, några bitar kvar som pappa nog kommer o fixar imon. Nästan hela hallen är målad, färgen tog slut så jag får åka o köpa mer imorgon.
Sen var det dom där jäklans garderobsdörrarna... Ska byta ut gångjärnen och måla om dörrarna, men det var inte helt enkelt att få bort dom gamla gångjärnen. Eftersom dom är målade flera ggr gör att dom är sjukt svåra att få bort!!! Gaaaaah!!! Har skavsår i händerna av det... Får se om jag har nån kraft kvar att ta tag i dom imon igen. Risken är väl bara att jag blir förbannad och kastar ut dörrarna...

Nu blir det sängen för att orka med en renoveringsdag till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar