fredag 18 februari 2011

Grattis! Du vann din jävel!

Har verkligen inte lust att vara sjuk! Har man någonsin det? Nej.
Men nu ligger jag här, hemma i min säng och kan inte trotsa det längre. Var på jobbet i onsdags och hade ont i halsen, kom hem och hade feber. Gick till jobbet igår, klarade några timmar och fick åka hem, kom hem och hade nästan 39 grader (mycket för mig som normalt har 35,7). Tänkte att "jag går och lägger mig så kan jag jobba imorgon".
Men när febern höll i och vägrade släppa var det lika bra att ge upp. GRATTIS, DU VANN!! 
Vem tackar mig för att jag biter ihop och går ändå? Ingen såklart.. Jag bara riskerar att smitta ner andra.

Ikväll skulle jag ju köra pass och sen ha myskväll med Helena och imorgon skulle vi ha gått ut å röjt i Gbg, men det blir inget med det. Får väl plugga hela helgen istället.....

Så tack återigen och stort grattis! Du vann feberjävel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar