fredag 11 februari 2011

Tacomys

Sjukt vad tiden går fort! Veckorna bara springer iväg, snart snart snart är det vår!!
Kunde man iof inte tro idag, rena snöstormen! Uscha o fy, är aningens trött på det nu :(

Idag är det myskväll med Tobbe och Saga hemma i soffan. Hade tänkt filmkväll med Helena och Jasmine, ja hon har kommit hem, ääääntligen!! :) Men när Tobbe sa att han och Saga skulle göra tacos som vi skulle äta när jag kom hem från träningen så kunde jag inte motstå... Sötisar! Är inte ofta hemma när Saga är här, så får passa på nu.
Imon blir det träning med Helena och på eftermiddagen ska jag in till Gbg och käka middag för att fira min bästaste pappa som fyllde år för en månad sen idag :)

Sjukt trött så det blir nog sängen snart....

SNÄLLA GE MIG VÅR OCH SOL NU!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Ivar Claessons Gata,Kungälv,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar