fredag 18 februari 2011

Helt ok dag trots allt

Idag var jag hemma från jobbet, känns i efterhand ganska så klokt. Var sjukt jobbigt imorse då jag känner att jag hade behövt vara där idag, har massor att göra innan vi åker till Thailand, men det är väl bara till att öka tempot nästa vecka istället!

Känner mig mycket bättre idag, har ingen feber! Så fick gjort en hel del, när jag börjar bli frisk blir jag sjukt rastlös... Plockat och grejat lite här hemma och sen har jag pluggat hela dagen tills nu. Sjukt skönt att ligga bra till med tanke på att det inte kommer bli så mycket pluggande under tre veckor i mars. Kan ju iof ta med böckerna, men frågan hur mycket jag kommer öppna dom när vi är i paradiset? Inte mycket om jag känner mig själv rätt :)

Nu ska jag strax gå och lägga mig, helt själv... Tobbe och ett gäng killar åkte till Tyskland idag och kommer hem på söndag. Ganska skönt att ha en hel helg för mig själv, fast jag saknar honom redan :)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar