fredag 15 juli 2011

Laser nr 3

Ligger hemma i soffan och har det gott, eller så gott det går att ha det just nu iaf. I torsdags gjorde jag den tredje och (förhoppningsvis) sista laseroperaionen. Har fått några goa piller så det funkar :)

Idag har varit en riktig slappardag, legat halva dagen framför tv:n och bara myst.
Sen kom Bolle, Jessica och Somi hit och vi grillade och dom tog några öl. Sen fortsatte dom till fästningen där Nationalteatern spelar ikväll. Själv fick jag stanna hemma och ligga framför tv:n resten av kvällen, ganska skönt faktiskt! En helg där jag känner att jag verkligen kan ta det lungt, det finns liksom inget jag kan göra annat än att slappa, sova och mysa. Det händer inte ofta!

Imorgon ska jag och Tobbe nog åka och köpa en tv till sovrummet när han kommer hem från jobbet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar