lördag 16 juli 2011

Ny tv

Idag köpte vi en tv till sovrummet, underbart! Vet att man egentligen inte ska ha en tv där, men hur skönt är det inte att ligga i sängen och slumra till en film?
Trots det ligger jag i soffan och kollar på sällskapsresan, lagom avancerad film för mig nu när ögat är sådär :)
Tobbe är i Gbg och spelar biljard med några kompisar och dricker öl...
Det senaste dygnet har jag sovit massor. Somnade igår kväll innan tolv, vaknade några gånger och hade ont och gick sen upp runt tio. Var sjukt trött så la mig på soffan och somnade och vaknade inte förrän Tobbe ringde vid fyra då han åkte från jobbet! Helt galet! Sen har jag varit trött hela dagen så jag tror det blir sängen snart, rolig jag e va? Tror det är dom starka värktabletterna som gör det, känner mig helt groggy av dom :)

På måndag ska jag träffa min allra äldsta vän Annika, ska bli riktigt mysigt!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar