måndag 11 juli 2011

Sitter på jobbet och längtar efter semester!

Nu var det ett tag sedan jag skrev, har helt enkelt inte haft lust. Sedan har det varit fullt upp det sista!
I helgen var det 30-årsfest för Helena, vi hade riktigt roligt!! Snart blir det 30-årsfest igen och då för Tobbe. Har en lite känsla av att det kommer bli riktigt grymt bra med massa roliga människor så det kan ju inte bli annat än lyckat!
Tre veckor är det kvar tills min semester börjar, hoppas att det går fort! Vi ska försöka komma iväg på någon resa till solen, det hade varit riktigt skönt :) Vi får ju passa på nu innan jag ska börja plugga, för då lär det ju inte finnas varken pengar eller tid för det.

På torsdag ska jag göra min sista(förhoppningsvis) laseroperation på vänster öga. Har egentligen ingen lust, kommer ju behöva vara inne hela helgen och ha tråkigt och om inte annat förbannat ont :( Men sen ska jag ha supersyn, annars blir jag gaaaaalen! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar