söndag 6 januari 2013

Sista dagen på Boracay

Idag är sista dagen här och vi har haft en helt underbar dag! Solen var här nästan hela dagen så vi ägnade förmiddagen åt att ligga på stranden och ha det riktigt gott. Efter lunch åkte vi parasailing, så häftigt!! Det var riktigt högt och jag kan ju säga att jag nästan höll på att kissa ner mig flera gånger, haha! Man såg hel ön och det var helt fantastiskt! Detta var den enda tiden på dagen som solen inte var framme, men vad gjorde det :)

Efter det slappade vi vid poolen innan vi gick upp på rummet och duschade. Vi har bytt rum idag också till ett finare, jäklar vilket rum!
Nu sitter i vid stranden alldeles vid vattnet och ska äta skaldjur, det blir hummer och kräftor. Måste ju säga att solnedgången här på Whitebeach är något speciellt.. Vi kommer sakna detta!

Det är lite delade känslor nu. Samtidigt som man inte vill lämna detta så saknar man ju alla hemma. Det bästa hade varit att ta med alla man tycker om hit! :) Jag kan helt klart tänka mig att åka hit igen!











1 kommentar: