söndag 16 januari 2011

Flum

Har haft en supertrevlig helg!!

Igår kväll var jag hos Steffanie och Michael och åt middag, drack massa vin och hade riktigt roligt! Det var jag, Steffanie, Michael, Martin, Lisa, Anders, Therese och Rebecka. Mys!

Idag har gått mest i bakfylla-flumstil.. Jag och Tobbe och Joel åkte runt lite och kollade i affärer, käkade och var allmänt snurriga...

Jag funderar på att börja tjuvträna lite imorgon, är så sjukt rastlös och känner att jag verkligen vill träna, och det NU! Googlade lite förut och på en sida från ett företag som gör laseroperationer stod det att om man känner sig bra så är det inga problem att träna redan dagen efter! Tänkte ringa Memira imorgon och kolla för säkerhets skull.. Hoppas! Annars får jag väl sparka mig trött i Fontinskogen eller nåt...
Annars imorgon står det på schemat att tvätta, städa och fota min bil så att jag kan sälja den snart... Vill inte, älskar min bil!! Men men, det måste göras...

GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar