fredag 7 januari 2011

Ingen AW :(

Konstig vecka, men nu är det fredag igen.. Hemma från jobbet i måndags och tisdags, jobbade onsdag, ledig torsdag och jobbade idag...så mycket ledigt tillhör ju inte vanligheterna!

Körde nya RPM-passet idag, det gick sjukt bra! Med tanke på att jag började plugga in det igår så blev jag galet imponerad av mig själv att det satt till 100% idag, inte ens ett liiitet fel, wow...!

Sen skulle jag på AW med Helena och Maria, men tydligen hade dom inte börjat med det iår ännu, iof en klämdag idag så det kan man ju förstå.. Vi satt där en stund, men det var totalt stendött så vi drog hem istället. Får helt enkelt en annan dag istället!

Imorgon blir det först träning med Helena och senare på dagen ska jag, Tobbe, Saga och Tobbes mamma på Disney on Ice. Sen får vi se vad som händer resten av dagen :)


GODNATT! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar