fredag 13 januari 2012

Ledig fredag

Idag har jag varit ledig! Det är inte ofta då jag alltid jobbar dom dagarna jag inte är i skolan. Men tyckte faktiskt jag kunde få vara ledig idag helt enkelt. Helt ledig kanske jag inte ska säga då jag har tre pass på Sportlife idag, det är ju egentligen ett jobb det med :)

Imorse instruerade jag mitt första Indoor Walking pass i Rollsbo, fullsmockat med folk och det var sjukt roligt!! Fick en del fina kommentarer efter så det känns som det var ett godkänt pass :) Direkt efter det instruerade jag CX.
Ikväll är det åter dags för min vanliga fredags-RPM med underbara fredagsgänget, hoppas att det blir lika fullt ös som förra fredagen!

Kom nyss hem från Göteborg, har beställt min bröllopsklänning!!!!!! Tjohooo!! Det blev den som jag tidigare kollat på när jag och Helena var inne på Wedding Square vid Järntorget. Så nu är den bokad och betald och jag är fattig!
Hoppas på att få mina pengar från CSN nästa vecka då jag inte fått några pengar alls sen den 25 november.... Men vad gör det när man fått en underbart fin klänning? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar