måndag 9 januari 2012

Skolstart

Idag började skolan igen, riktigt kul att vara tillbaka och träffa alla och så har vi en ny kurs i löneadministration som är den sista innan vi går ut på våran första praktikperiod. Just denna kursen känns ganska bra, mycket av det vi kommer läsa om är sånt som jag jobbar med vilket alltid är en fördel.
Det var bara halvdag idag så jag har hunnit med att lämna och hämta min bil på service (1800 jävla spänn för typ byta olja!!!), vara på gymmet och köra igenom mitt indoor-pass, vara och handla och nu ska jag laga mat.

Kollade nyss ut genom fönstret på byggubbarna som springer på ställningarna och såg att det snöar!! Har ju typ knappt sett snön denna vintern, sjuk skillnad från dom senaste två åren då det ju varit massor av snö...

Här kommer en bild på en av hästarna vi ska ha på bröllopet (eventuellt blir det två)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar