måndag 23 januari 2012

Snö!

Ja, i helgen har det faktiskt snöat! Den varan har vi inte sett mycket av i vinter. Men i lördags kom det en hel del. Tobbe och Saga var ute och åkte pulka och gjorde en snölykta medans jag satt inne och pluggade. Sen på kvällen var vi hos Steff och Michael och planerade bröllop. Snart är det dags att skicka ut inbjudan, ska bara få tummen ur och hinna fixa klart! Texten och allt är klart, vi ska bara få ihop det så vi kan trycka det.

Mina bröllopsskor har kommit och jag ska hämta dom på posten innan Indoorpasset ikväll. Jag har ingen aning om dom funkar, passar eller om jag alls vill ha dom, det var en ren chansning! Gillar jag inte dom så säljer jag dom på Tradera och letar efter några andra, än sålänge har jag ju tid på mig :) Vi får väl se!

Nästa vecka är det tenta på fredagen, så egentligen måste jag plugga för fullt just nu. Hade tänkt att jobba en del i veckan, måste ju få in lite pengar till bröllopet.. Så nu blir det plugg innan träningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar