lördag 28 januari 2012

Plugg-lördag

Eller det var iaf så som det var tänk, plugg hela lördagen. Nu är klockan strax efter halv sju och jag har inte börjat ännu...
Igår var det kick off med Sportlife. Vi började i Solbräcke med tävling lagvis (vilket jag, Malin och Lisa missade då vi blev lite sena). Sen var det middag och sen fortsatte vi till hatten. Skulle ta det ganska lugnt då jag hade tänkt att plugga till tentan hela lördagen. Det blev väl si sådär med det lugna, men var iaf hemma vid halv två.

Idag har jag varit hos Tobbes mamma och tryckt ut bröllopsinbjudan! Dom blev fina, men nu är det bara resten av jobbet kvar. Att knyta band runt ca 70 inbjudningar... Får väl se när vi får iväg dom :)

Sen var jag på Zumba med Emma och Lisa, sjukt skönt pass att köra när man e lite seg, får massor av energi!

Nu blir det plugg och Gladiatorerna resten av kvällen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar