måndag 12 november 2012

Stulna ringar :(

Nu var det en vecka sedan jag uppdaterade sidan, en hel del har hänt både på gott och ont!

Det tråkigaste som har hänt är att jag har blivit bestulen på mina ringar... Blev av med dom i fredags kväll på Sportlife i Rollsbo när jag glömde dom i gymmet. 5 minuter senare var dom borta! Jag vet att det var två killar som var just på den platsen under den tiden och att det måste vara dom. Har även två vittnen som kan intyga att det bara var dom två där just då, men tyvärr är det ingen som sett att dom tog ringarna... Vet inte riktigt vad jag kommer göra när jag ser dom här två nästa gång! Morrr.... Det är polisanmält men tyvärr är det väl inte mycket mer att göra än att inse att jag aldrig kommer få tillbaka dom :(

Det har varit träning i veckan och mer och mer fokus på CrossFit! Igår hade jag och Henke ett kanonmöte när det gäller framtidens planer! Kommer bli såååå bra!
Tyvärr kände jag igår på kickboxningen av att min hälsporre är tillbaka, blääää tråkigt! Vill inte!! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar