lördag 3 november 2012

Träning, filmkväll och en envis förkylning

Har haft en förkylning i kanske två veckor nu som vägrar ge sig, sjukt irriterande! Har inte tränat lika mycket som jag brukar men ändå hållt igång.

Idag körde jag, Jasmine och Puck en WOD på gymmet:
clean
box-jump
dubbelsving kb
Dessa tre kördes i omgångar första ronden var en rep, andra omgången två rep osv. Körde i 15 min och jag hann med till omgång 10. Inte direkt bra men kände av förkylningen då flåset inte alls var med mig :(
Sen tränade vi lite på pull-ups i trx. Testade också handstående armhävningar, kom en liten bit men ska inte ge mig, det ska jag allt kunna om ett tag!! Övade på dubble-unders, det gick ganska bra faktiskt! Kul!

Kvällen avslutades med mat på Spice och filmkväll med Helena, mys!! :)

Nu ska jag strax gå och lägga mig och ladda inför morgondagens första riktiga utmaning med TPW hos Peter Ward, kommer bli sjukt jobbigt! Hoppas bara det går bra trots att jag inte är helt frisk, men detta får jag ju bara inte missa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar