fredag 5 mars 2010

15 år

Åååååh, det är så skönt med fredagar!!! Helt klart bästa dagen på hela veckan!!
Är trött efter en tuff vecka, men nu är det bara 2 arbetsdagar kvar innan vi drar från detta kalla land :)

Idag efter jobbet åkte jag förbi Therese för att göra en vägning igen, den förra gjorde jag i december, dagen innan jag började med Herbalife.

Gissa om jag blev förvånad!!?? Jag hade miskat 7% i fett, ökat fyra kilo i muskler och sänkt min metaboliska ålder från 27 till 15. Så återigen är jag 15 år, ha ha!!
Den fysiska graderingen i en skala 1-9(där 9 är högst) låg jag på 9. Bukfettet som också är en skala, låg jag på 1 vilket är det lägsta, så jag är inte annat än nöjd!!!

Tycker det är helt otroligt att man kan få såna resultat bara av att äta Herbalife! Jag äter samma och tränar samma mängder som innan, den enda förändringen är att jag äter två shaker och tabletterna varje dag. Äter för övrigt inte någon bra mat, äter godis och annat onyttigt och alkohol på helgerna... Ändå har jag fått dessa resultat! Otroligt....

Ska bli spännande och göra en vägning igen efter Thailand, med tre veckor av total slapphet, onyttigheter och alkohol på det. Har inte möjlighet att ta med mig Herbalife-shakerna så får nöja mig med tabletterna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar