tisdag 2 mars 2010

Det närmar sig med stormsteg

Vet inte hur jag ska hinna med allt innan vi åker!

Nu är det snart bara 7 dagar kvar tills det är dags och jag har massor att göra innan..
Jobba, träna, spela två matcher, gå på kalas, träffa underbara vänner på lördag, gå på RPM-kvartal, hämta väskan jag ska ha med mig, lämna bilen hos mamma o pappa, få ihop all musik på min iPod, börja fundera på vad jag ska packa och sen packa ihop det, handla lite grejer som ska med, städa här hemma så det inte ser ut som ett bombnedslag när jag kommer hem och säkert en massa mer som jag har glömt!
Det snurrar i huvudet just nu..Phu....

MEN, om en vecka och en dag sitter vi på flyget ner mot värmen, solen, fina stränder, fest och massa äventyr!! Så det är bara att köra i 200 fram till dess :)

Bangkoks flygplats

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar