tisdag 9 mars 2010

Sista arbetsdagen på en månad!

Idag var det sista rycket på jobbet, allt som skulle fixas innan jag är borta därifrån en månad.. Hoppas att jag gjorde allt som jag behövde, men det lär jag väl märka när jag kommar tillbaks.. Skönt att slippa tänka på jobb ett tag nu!

Imorgon vid tretiden åker vi från Kungälv mot Landvetter och vidare mot värmen! ÄNTLIGEN!!
Har inte packat än, men tror inte jag gör det förän imorgon.. Sista minuten är min grej ;)
Har varit och lämnat min bil och blommorna hos mamma och pappa, sen var jag en sväng förbi Therese och Seth. Ååååh vad jag kommer sakna dom! Helst av allt hade jag velat att vi va ett stort gäng som åkte ner samtidigt, hade varit kanonskoj! Men nästa gång kanske?? :)

Om ett dygn sitter vi på planet.....

2 kommentarer:

  1. Nästa gång....nästa gång!! Då e vi me, Ha det sjukt kul. pöss på dej gumman

    SvaraRadera
  2. Ja nästa gång ska ni med allihop!! Kommer sakna dig... Ska spana bikini till dig :)
    Pöss pöss!

    SvaraRadera