söndag 21 mars 2010

Thailand

Har inte riktigt haft tid att skriva nagot det senaste, har haft fullt upp!

Just nu ar vi pa Koh Samui och kom hit fran Phi Phi i fredags. Ar helt ok har, men jag och Helena aker tillbaks till Phi Phi pa tisdag, vi saknar det helt enkelt for mycket!!! Utelivet, myllret, de bilfria gatorna och allt annat som ar dar.
Sa fram tills pa sondag kommer vi vara dar, sen flyger vi vidare till Bangkok och moter upp Karin och Karin, stannar dar i tva natter innan vi flyger hem till Sverige igen.

Tiden sahar langt i Thailand hr varit helt underbar! Vill inte aka hem till Sverige igen...hade varit sa skont att stanna :) Naturligtvis sa ar jag en av varldens blekaste fortfarande efter en och en halv vecka, eller blek o blek, ROD skulle jag nog kalla min farg..suck! Men hoppas pa att det ordnar upp sig innan 1 april da vi ar hemma igen..

Far se om jag hinner med nagot mer bloggande har i Thailand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar