måndag 1 mars 2010

Måndag och 9 dagar kvar!!!

Hemma från Stockholm och tillbaka på jobbet..

Hade det riktigt kul i Stockholm, konserten var bra fast det var en del låtar som jag saknade. Dom spelade såklart en del från det nya albumet som jag nästan inte har lyssnat på alls! Men några gamla goa spelade dom och finallåten "Mannen i den vita hatten" gjorde dom riktigt bra! Fick just reda på att dom gör en förlängning av den när dom spelar den på konserter och ändrar slutet varje gång, och denna versionen gillade jag verkligen!

Idag var det en del att göra på jobbet, fick en del gjort men har en hel del kvar att fixa innan jag går på semester nästa onsdag. Alla utvecklingssamtal ska vara klara innan april är slut och jag har inte ens börjat! Phuuu...

9 dagar kvar till Thailand!! Det närmar sig med stormsteg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar