måndag 7 juni 2010

Svettigt...

Så är måndagen nästan över..

Känns bra på jobbet nu, vi har börjat få ordning på en hel del efter omorganisationen och förhoppningsvis börjar komma ikapp oss. Fick höra i helgen att vi är det kontor som det har gått bäst för i hela Göteborgs-regionen av de testkontor som är med, det är ju alltid kul! Måste vara för att det är en så grymt bra ledningsgrupp, haha!!

Idag hade jag mitt Body-Pump pass på Sportlife. Eftersom det fina vädret och solen inte är kvar så trodde jag inte att det skulle vara så varmt i salen som det var förra vecka, men tji fick jag! Det var kvavt o jäkligt och jag tror inte jag har svettats så på länge! Redan efter uppvärmingslåten höll jag på att rinna bort...

MIDSOMMAR ska firas hos Steff och Wibbe, kommer bli grymt!! Wiiiiehoo!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar