söndag 6 juni 2010

Turkflickorna är hemma!!!

Idag åkte jag och Helena till Rörtången och tänkte ligga o glassa i solen, men när vi kom dit blåste det sviiiinkallt så vi vände fort och åkte och la oss vid älven istället. Betydligt skönare där :)

Sen tog vi en tripp till Backaplan och Bäckebol och kollade lite på badrumsmöbler till mitt badrum. Nu äntligen har jag hittat ett handfat med underskåp som passar! Ska kolla upp i veckan lite vad det skulle kosta att kakla om badrummet, sen är det bara att köra igång o köpa saker! Måste iof sälja min gamla bil innan...

Nu på kvällen var Helena och Jasmine här och vi kollade på Dear John, andra gången för mig.. Megamys!

Helgen som gått har varit ganska lugn..

Fredagen hade jag tänkt att gå på AW på Malt & Humle, men det blev inte riktigt så. Gick till Maria där även Helena och Åsa var och sen gick vi till Rådmansparken där Seth och ett gäng till satt ute o drack öl.

På lördagen var det äntligen dags för Rebecka o Therese att komma hem från Turkiet! Jag och Seth åkte till Landvetter och hämtade dom och senare satt vi en stund på Combi och drack några öl. Mys mys o tjöt tjöt :) Resten av kvällen var jag bara hemma och tog det ganska lungt.
Så skönt att vakna imorse och inte vara bakfull, det var ett bra tag sen sist!

Upp tidigt imon, jobb jobb jobb....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar