tisdag 8 juni 2010

Tillbaks till formen

Upptäckte idag hur dålig min kondition har blivit, sanslöst!!!
Handbollsträningen idag som jag fasat så över är avklarad...
Tur att den inte var så hemskegrym som jag trodde, vi sprang en hel del, men med en boll i handen så blir allt så mycket enklare.
Det är sjukt hur mycket man tappar så fort!
Nu hoppas jag att jag är på gång igen om inte jobbet gör att jag inte orkar och hinner. Jag behöver verkligen den sortens träning som komplement till det andra jag tränar, det är helt klart skillnad på kondition och kondition! RPM ger visserligen en hel del, men det är ingenting jämfört med att springa och köra ruscher...
Känns grymt bra i kroppen nu efter att ha tagit ut mig ordentligt :)

Hämtade ut mina beställda grejer från Herbalife idag, så nu ska jag köra igång med det på allvar igen, har slarvat en hel del det sista....uscha mig...

Så nu jäklar ska jag tillbaks till min form igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar