torsdag 3 juni 2010

Dear John

Idag har det varit en underbar dag! Solen skiner, det e varmt och snart helg.

Efter jobbet svängde jag förbi Torp och "råkade" köpa två par skor.. Typiskt mig, men jag e sjukt nöjd och det är ju ändå huvudsaken.

Sen bar det av till Nödinge för att köra ett Body Pump pass, alltid roligt att köra på andra anläggningar!
Efter det skulle jag på handbollsträningen för en gångs skull, men strax innan ringde Preben och sa att den var inställd pga för lite folk... Hade faktiskt sett fram emot träningen så jag åkte hem och sprang några kilometer i Fontin istället. Sjukt dålig kondition jag har!!! Måste verkligen försöka komma igång att springa lite mer, det här funkar ju inte!

Kollade färdigt på en film som jag började på igår, Dear John. En rikigt bra film! Satt o lipade lite tillomed, och det är inte ofta jag gör det när jag kollar på film... Se den!

Känns underbart att inte ha så mycket planerat i helgen, det e inte ofta!
Imorgon ska jag ha mitt RPM pass och sen blir det nog lite AW på Malt. På lördag ska jag och Seth hämta Therese och Rebecka på Landvetter, ska bli riktigt kul att dom kommer hem!

Nu ska jag sova och ladda inför en underbar helg med massa soooooool!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar