måndag 11 april 2011

Polar FT60

Måndag igen, sjukt fort går tiden! Det var en vecka sen ganska exakt som jag och Helena åkte hem från Landvetter!

Helgen har varit underbar, fint väder och massor av mys.... NU ÄR DET VÅR!!! Var riktigt skönt att gå utanför dörren i morse när jag skulle till jobbet och det var hyfsat varmt, ljust och luktade vår :) Det gör att man blir mycket piggare och gladare, äntligen!

Igår köpte jag en ny pulsklocka eftersom min gamla har gett upp. Hade tänkt en Polar RS 300X men eftersom jag vill ha den i gymmet med och inte bara när jag är ute och springer så passade Polar FT60 bättre. Till det köpte jag en S1 fotsensor som mäter hur långt man springer och hastigheten.
Så igår kväll var jag ute och testade grejerna, underbart att springa i det fina vädret så MERA TACK! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar