lördag 9 april 2011

Myshelg

Så var det helg, underbara efterlängtade helg!!!
Visst är det lite sjukt att man alltid längtar lika mycket till helgen (om man nu är ledig) trots att man har varit ledig? Idag har jag tom haft en riktigt lyxdag, möte i Gbg 9-12, helt lagom arbetsdag tycker jag!

Idag körde jag den första RPM klassen sen jag kom hem från Thailand, sjukt jobbigt men riktigt kul att vara tillbaka!! Känns extra roligt när deltagare kommer fram efter passet och säger att dom tycker det är skönt att jag är tillbaka, att det är skillnad... Det ger en liksom en extra kick! Inte för att jag kände mig speciellt bra idag, var mest fokuserad på att orka passet så jag var lite väck ibland, men men! Känns verkligen att man inte har varit speciellt aktiv nu i tre veckor ;)

Denna veckan sen jag kom hem i måndags har bestått av pluggande och pluggande... Har inte riktigt hunit med nåt annat än det, träna och jobba.. och så massa mys med min underbara karl!

Nu ska det bli riktigt skönt med helg, börjar lördagen med S-Core release tillsammans med Maria och Malin, så det är nog dags att gå och lägga mig nu så att jag orkar imon!

GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar