söndag 17 april 2011

Fin fint!

Söndag kväll och sängläge.. Har varit en fin helg! Igår rpm och sen upp till Uddevalla för att springa. Vi hade anordnat första delen i vår postklassiker med jobbet, det blev lyckat! Fick räcka att springa 5 km, var trots allt lite seg från passet innan. Sen käkade vi buffé på en thairesturang i närheten innan jag drog mig hem. Var sjukt trött så jag tror klockan inte var mer än nio när jag somnade, pensionärsvarning eller?? ;)

Idag var jag på kickboxningen för första gången sen jag åkte till Thailand, det var riktigt kul att vara tillbaka! Speciellt med tanke på att man får ett sånt sjukt varmt välkomnande, det e underbara människor det där :)
Efter det blev det söndagsmiddag på malt med Tobbe och Somi och några öl på det. Sjukt gott i solen... Therese, Anna & co kom efter en stund.

Så kan inte säga mer än att livet leker just nu!!!

ÄLSKA!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Ivar Claessons Gata,Kungälv,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar