fredag 22 april 2011

Underbara älskade människor!

Jag vet knappt vad jag ska skriva, gårdagen var helt otrolig!! Helt klart den bästa i hela mitt liv!! Den 21 april 2011 är ett datum jag aldrig kommer glömma...
Så mycket överraskningar på samma dag, helt otroligt att mitt hjärta inte hoppade ut ur kroppen..!
Festen som var igår var helt fantastik, det är helt otroligt att jag verkligen inte har fattat eller märkt minsta lilla trots att det var så många människor som visste om det, så totalt lyckat!! 30-årsfesten som jag inte trodde skulle bli av, blev av :)
Älskar min blivande man, min familj och inte minst alla underbara vänner som såg till att jag fick världens bästa dag, tack alla underbara!!!!

<3 JAG ÄR FÖRLOVAD MED MIN ÄLSKADE!! <3


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar