måndag 31 maj 2010

Upp och ner dag

Idag har jag en upp och ner dag..Ena stunden känns livet underbart och andra känns det skit.
Vet inte varför men så är det ibland, tror jag ska sluta fundera så mycket och bara låta det som händer hända..

När jag är på jobbet och har 1000 saker att göra samtidigt hinner jag liksom inte tänka, men när man kommer hem så dyker det upp i min skalle. Oftast har jag massor av saker att göra hela tiden, aldrig en lugn stund. Saker som händer hela tiden som får mig att trycka undan allt som är jobbigt, men det kommer tyvärr alltid ikapp mig, kommer aldrig undan...

Kanske är det så livet är och ska vara, men det hade varit mycket roligare om man slapp sånt!

2 kommentarer:

  1. Ta en vecka då du har INGENTING planerat i sommar.. det behöver du gumms!!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Tack gumman, ska jag verkligen göra!
    Puss

    SvaraRadera