tisdag 28 augusti 2012

Frukost med plugg?

Sitter i soffan och funderar på om jag orkar börja plugga snart... Som vanligt började jag med att plocka undan här hemma och slänga in en maskin tvätt, allt för att skjuta på pluggandet. Haha!

Idag ska jag först till Salong Perfection och fylla på mina fransar hos underbara Bella, ska bli riktigt skönt att få nya igen! Det som stör mig mest när det gäller mina fransar är att jag tappar många fler på mitt vänsteröga än på höger så efter typ två-tre veckor ser det ganska roligt ut när man ser skillnaden... Har kommit på att det måste bero på att jag ofta sover på vänster sida och därmed sliter mer på den sidan. Men efter tre veckor är det optimala för mig att fylla på :)

Efter det ska jag direkt till skolan för sista föreläsningen innan tentan på fredag. Egentligen skulle vi haft sista igår men det blev två flyttade, så den ena som är nu på morgonen missar jag.. Lite segt när det är ett såpass svårt ämne denna gång, ekonomistyrning är inte riktigt min grej.

Igår körde jag ett riktigt gött challengepass med Henke Öberg, riktigt gött! Men mina ben ville inte riktigt vara med på det ben-fokuserande pass som var igår efter att dom är lite slitna från i lördags, men det gick!
Vi har börjat köra en liten begränsad grupp tillsammans med Henke Ö där vi fokuserar på cross fit. Vi är en alldeles lagom grupp nu då vi kan köra ordentligt, blir man för många går det inte att köra fullt ut och finns inte plats för vissa övningar..
Vi har riktigt kul i vår lilla grupp där vi verkligen kämpar tillsammans och kör skiten ur oss, där kan vi snacka träning! Det är så jäkla kul och grym gemenskap :) Känns skönt att köra något utanför gymmet, visserligen är vi på Sportlife, men det känns ändå som vi är vårt eget bara att vi lånar lokalen. Antagligen blir det inget nu till helgen och det känns riktigt tråkigt, hade verkligen varit kul... Men hoppas på det snart igen!

Nu blir det frukost med plugg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar