lördag 25 augusti 2012

Ladda!

Ikväll är det dags för att typ köra slut på mig själv... Är inte sugen alls men känner att jag måste göra det, annars blir jag nog sjukt besviken på mig själv. Det är ju bara att göra, vad kan hända?
Med de sämsta förutsättningarna då jag sprungit totalt tre gånger detta året och att mina ben redan är helt slut efter att ha tränat varje dag sen i söndags så är det bara att bita i det sura!
Det är inte första gången jag gör såhär, anmäler mig på något lopp och sen skjuter på den typ av träning tills en vecka innan, om ens det.. haha...

Men NU KÖR VI!!! Skiter fullständigt i tiden, mitt mål är att ta mig runt!

Ska ladda denna dagen med massa vatten, en underbar ansiktsbehandling hos Steffanie på Salong Perfection och kanske ett besök hos mamma och pappa. Så tjohej, wish me luck!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar