fredag 17 augusti 2012

Tillbaka?

Alltid när jag behöver sitta och plugga så kommer jag på något annat som jag bara "måste" göra, allt för att slippa plugga. Det kan vara allt från att tvätta, städa eller tvätta fönster. Typiskt tråkiga grejer som jag aldrig skulle komma på att vilja göra annars! 
Denna gången fick jag idén om att kanske börja skriva lite här igen, får väl göra ett försök iallafall och se hur länge det håller :)

Den 21 juli blev precis så perfekt som jag inte ens vågat hoppas på! Många har frågat nu efter om hur det känns att vara gift, men varför skulle det vara någon skillnad? Det är ju inte så att man förändras direkt (förutom mitt efternamn då såklart), egentligen är ju skillnaden bara det juridiska. 
Men att få dela denna dag med massor av underbara vänner och släkt är ändå något speciellt. Att få lägga massor av pengar på klänning, skor, hår, smink, naglar och massa sånt lyx utan att få dåligt samvete, att få bli uppassad och omhändertagen en hel dag är underbart. 
Men det bästa av allt är att jag inser att jag har världens bästa man! Att äntligen ha hittat rätt, att äntligen inse vad det är att vara riktigt kär. Efter två år tillsammans blir jag bara mer och mer kär i denna underbara människa, han är mitt allt.

Lägger upp lite bilder som fotografen tog på oss på vår dag.

Foto: Maria Wingfors

Foto: Maria Wingfors

Foto: Maria Wingfors

Foto: Maria Wingfors

Foto: Maria Wingfors

Foto: Maria Wingfors

1 kommentar:

  1. Jag tycker det är en mkt bra ide! Eftersom vi hörs allt för sällan så hålls jag ändå lite uppdaterad här;)
    KRAM

    SvaraRadera