tisdag 17 november 2009

Första jobbdagen!

Då har man haft sin första jobbdag då! Gick faktiskt riktigt bra, lite trött men känns bra att vara tillbaks! Nu längtar jag bara tills jag kan börja träna igen. Jag har ett corepass imorgon som får bli en bra start. Kommer att teama med Malin som är tillbaks från sin resa så det ska bli riktigt kul! Sen blir det iaf handboll på torsdag och RPM på fredag :)
Idag händer inte så mycket mer, blir bara till att slappa och vila efter en dag på jobbet, ska bli skönt...

Hoppas att jag kommer få reda på vart, hur och om jag kommer få någon ny tjänst på jobbet i slutet på denna veckan eller om det inte blir klart förän nästa vecka. Måste säga att det är väldigt spännande! Vill gärna vara kvar i Kungälv men det återstå att se....

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar