söndag 22 november 2009

Laddad till tänderna??

Laddning laddning laddning!!!! Det är det som gäller just nu! Match idag mot Stenungsund borta..Tror att det kan bli en tuff match! Stenungsund ligger tvåa i serien just nu och vi ligger etta. Vi har vunnit alla matcher så långt och den sviten vill vi ju inte bryta. Hoppas att jag orkar spela idag, kände ju mig inte alls i form efter träningen i torsdags, hostade och kände att konditionen inte är var den var innan jag blev sjuk. Men men, det är bara till att bita ihop!

Igår var en trevlig kväll, firade ju Karin med att äta middag på Que Pasa, bowling(som inte gick så bra för mig..födelsedagsbarnet Karin lät vi vinna) och sen lite utgång. Vi var först på Diamond Dogs där snittåldern typ var 16 år, sen vidare till Excet. Vi var där alldeles för tidigt på kvällen så det var knappt några där. Jag och Helena gick efter kanske 20 minuter för att gå till Burger King och åt lite igen! Hade bilen med mig så vi åkte hem ganska tidigt, tror jag var hemma runt halv ett...

Nä nu blir det lite mer laddning här för VINST!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar