lördag 21 november 2009

Glöggkvällen som inte blev som vi hade tänkt oss...!

Då är klockan redan tre på eftermiddagen och jag har just börjat piggna till lite... Igår hade vi glöggkväll här hos mig, vilket skulle bli en lugn kväll utan utgång. Det hade jag och Therese verkligen bestämt! Men som ni förstår så blev det inte så, tvärtom! Hade jättekul med massa trevliga vänner, drack glögg, käkade pepparkakor och allt som hör till det. Sen vet jag inte vad som hände, kanske var glöggen för stark som Maria sa, eller så var det min dåliga karaktär som sket sig, kanske både och, haha!!
Utgång blev det trots allt, till Malt & Humle bar det av. Vi hade kul som vanligt, men va sjukt trött så vi gick vid halv två tror jag och käkade lite på Melis på vägen hem. När vi väl var hemma upptäckte jag att jag hade glömt att låsa dörren och fönstret stod på vid gavel...SMART Therese! Välkommen in och ta allt jag äger, haha!

Nu ska jag bara försöka ladda om för en kväll i Göteborg, middag, bowling och utgång är det som gäller idag! Nykter ska jag hålla mig ikväll för imorgon är det match, så jag kör ikväll så att min dåliga karaktär inte ska lura mig igen!! Eller ska jag skylla på Kärstin??




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar