söndag 15 november 2009

Söndag.....

Söndag, ja så va det söndag igen...
Hade tänkt att jag skulle jobba imorgon, men upptäckte under dagen idag att det skulle bli helt omöjligt att orka med en hel arbetsdag.
Idag sov jag ändå riktigt länge, vaknade till strax efter halv tolv! Sen tänkte jag att efter fem dagar innanför dessa väggar måste jag testa att ta mig ut och hitta på något.
Det blev till att åka en snabbis till Backaplan och köpa ett par nya skor, sen åkte jag och kollade när Jonke spelade match. När jag kom hem efter ungefär två timmar hemifrån, helt yr i huvudet och slut i hela kroppen, stendäckade jag i soffan och sov...
Det är nog så som läkaren sa, att det tar tid att bli helt frisk, man blir matt ett tag efter och att det inte alls var säkert att jag skulle orka jobba på måndag. För en gångs skull lyssnade jag på detta och stannar hemma en dag extra. Vanligtvis är jag väldigt dålig på att lyssna på mig själv, bara kör på hela tiden!
Så det blir till att ladda batterierna lite extra och köra för fullt på tisdag istället!

Idag spelade tjejerna match mot Torslanda, första matchen som jag inte va med på. Hörde att det blev vinst, igen!!! Vi har vunnit alla matcher hitills, så gött!! Fortsätter vi så här så lär det bli div. 3 nästa år.

Nä nu blir det fortsatt jakt att försöka byta bort mitt BodyPump pass imorgon, sen blir det nog en Johan Falk film med Jonke.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar